PRO Tv este a doua operațiune, ca mărime, din grupul Central Media European Enterprises. Cu toate acestea, rezultatele din 2019 sunt mult sub așteptări, PRo Tv având cea mai slabă evoluție dintre toate operațiunile grupului, conform datelor comunicate de către CME.
Astfel, veniturile din publicitate ale PRO Tv, au scăzut de la 150 de milioane în 2018, la 139,3 milioane USD, în 2019. De asemenea, veniturile obținute din înțelegerile cu operatorii de cablu au scăzut de la 46,7 milioane în 2018 la 44,2 milioane USD în 2019.
Aceste rezultate vin în contextul în care experții au evaluat o creștere de 5% a pieței de publicitate din România.
Veniturile totale ale PRO Tv au scăzut cu 6,6% față de anul precedent.
Reamintim că grupul din care face parte PRO Tv a fost preluat de către afaceristul ceh Petr Kellner, despre care presa este europeană a scris că ar fi un agent de influență al Kremlinului.